Sunday, December 13, 2009

ALLAH sangat2 memahami isi hati hamba2Nya

memula rase nak tukar maudu' kepada : mY best besday present =)...
tapi pk2 balik..xper la..yang penting isi kandungannyer kan..~

semalam merupakan di antara hadiah terbaik yang ALLAH beri dalam hidup mar =) mungkin juga sebagai satu motivasi setelah di uji hampir beberapa minggu. akhirnya ALLAH hadirkan sebuah program bagi meniupkan kembali roh ketenangan serta roh daie dalam hati yang sepi ini...

well mar attended a good program yang sarat ngan pengisisan, program neyh sangat2 bermakna.. =) penat tuey memang penat, sesekali tuey terlelap jugak.. =) selain dari itu ALLAH perlihatkan mar keindahan hidup dibimbing iman, melihat sahabiyah2 sejemaah yang hidup mereka dituntun oleyh syariat ALLAH, akhlaq mereka di garis dengan sunnah rasulullah... subhanallah...=)

hati sangat bahagia, ingin menjadi seperti mereka..keazaman yang mula membakar kembali..=)

ALLAH akhiri my perfect day dengan kemuncak penutup yang pasti takkan mar lupakan... i gotta a presen from kak aiza, buku yang memang mar da lama nak beli, since 1st tym mar nampak kat bLog iDOL mar..




cuma mar tak jadi beli, sbb ader 2-3 lagi buku yang mar da beli tapi tak sempat nak baca.. jadi mar fikir...

'takper lah..jangan terlalu ikutkan hati...kene rasional...
satu hari nanti dengan takdir ALLAH, kalau berjodoh i'ALLAH mar beli...'


tapi sungguh takdir ALLAH, mar berjodoh ngan buku tye.. =) melalui kak aiza sebagai wasilah..ALLAH temukan mar dengan buku yang hebat neyh.. =)
hati lebih lagi bahagia...merasai betapa hangatnyer kasih sayang ALLAH juga betapa lembutnya kasih sayang sahabatku, kak aiZa yang sangat prihatin serta sensitif denga sahabat2 beliau..

menjadi inspirasi mar untuk mencontohi beliau & sahabat2 jemaah len..moGa ALLAH sentiasa memberkati hidup antum  & moga ALLAH sentiasa kekalkan ikatan hati kita melaui kasih sayangNYA =)

terima kasih banyak2 kak =) maafkan mar andai ader yang tersalah sepanjang persahabatan kiter =)


No comments:

Post a Comment